Vedd fel Velem a kapcsolatot!

Itt az idő, hogy a elnavigáljuk a vállalkozásod a következő szintre!

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és legkésőbb a következő munkanapon – sőt, ha tehetem, akár még ma – felhívlak, hogy átbeszéljük, hogyan segíthetek elérni a céljaidat.

Segíteni fogok!

Ha kitöltöd a lenti űrlapot keresni foglak, hogy feltegyek néhány kérdést, és pontosan megértsem, mire van szükséged, mit szeretnél elérni. 

Nincs mellébeszélés és nincs „tukmálás”.

Csak olyan megoldásokat fogok javasolni, amelyekre valóban szükséged van, és amelyeket garantáltan meg is lehet valósítani.

1. lépés: Töltsd ki az űrlapot!

    2. lépés: Telefonos felmérés

    Telefonon foglak keresni, hogy átbeszéljük, pontosan mire van szükséged, mik a céljaid és a jelenlegi körülményeid. Számomra az a legfontosabb, hogy alaposan megértsem, mit szeretnél, és ennek megfelelően olyan megoldásokat javasoljak, amelyek valóban segítenek a vállalkozásod fejlődésében.

    3. lépés: Mi a megoldás?

    Miután pontosan megértettem, mi jelenti számodra a valódi megoldást a jelenlegi kihívásodra, egyértelműen és átláthatóan bemutatom neked a javaslataimat. A döntés innentől a te kezedben van – te határozod meg, hogyan lépünk tovább.

    Mindenképp rábeszélsz valamire?

    Nálam az egyik legfontosabb alapelv, hogy soha nem beszélek rá senkit olyanra, amire nincs valóban szüksége. Csak olyan megoldásokat fogok javasolni, amelyekről 100%-osan meg vagyok győződve, hogy segítik a vállalkozásod fejlődését, és valódi értéket nyújtanak számodra.

    Az adataid biztonságban vannak

    Ne aggódj, az itt megadott adataidat semmi olyanra nem használom, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.

    Vagy inkább e-mailt írnál?

    Nyugodtan írj a hello@marketing-iranytu.hu címre! Az esetek 99%-ában legkésőbb a következő munkanapon válaszolni szoktam.

    Kevesen adnak ingyen értéket?

    Én nem tartozok közéjük! Adok Neked egy térképet, amely megmutatja, hogyan is áll jelenleg a marketinged!

    Kíváncsi vagy mennyire van kidolgozva és mennyire jó a jelenlegi marketinged?